Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the broken-link-checker domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/roc/domains/ter-aa.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Medewerker Servicepunt ICT - Ter AA

Medewerker Servicepunt ICT (0,8-1,0 FTE)

Ter AA realiseert beroepsonderwijs, volwassenenonderwijs en algemeen vormend onderwijs. Daarbij begeleiden wij jongeren en volwassenen naar de toekomst. Bij Ter AA geloven we dat we door aandacht voor persoonlijke groei én verbonden te zijn met de ontwikkelingen in de regio en de wereld, een nieuwe generatie autonome denkers en doeners kunnen vormen. 

Wij geloven in een leeromgeving waar elke student zijn of haar betekenis zal vinden, vormen en realiseren met vakkennis en -kunde en zich zal ontwikkelen tot sterk individu met veerkracht, daadkracht en samenwerkend vermogen. Hand in hand met de praktijk, met de blik op de toekomst van ons allemaal. Hiernaast doen we er alles aan om op school een goede sfeer te creëren. 

Ter AA is onderverdeeld in colleges waar het onderwijs plaatsvindt en diensten die gericht  zijn op ondersteuning van het onderwijs. Voor de dienst ICT &Informatiemanagement, die verantwoordelijk is voor de ICT dienstverlening zijn wij op zoek naar een Medewerker Servicepunt ICT.

Dienst ICT & Informatiemanagement
De dienst ICT en Informatiemanagement verzorgt alle ICT gerelateerde activiteiten binnen Ter AA. Dit loopt uiteen van ICT-inkoop, ICT-infrastructuur, applicatiebeheer tot aan Informatie, Beveiliging en Privacy. Het Servicepunt ICT is het gezicht van onze dienst. Samen met medewerkers receptie vormt de frontoffice de centrale vraagbaak voor onze studenten, medewerkers en gasten. De backoffice ondersteunt hierbij op technisch vlak.

Hoe ziet je dag eruit als medewerker servicepunt ICT?
Als dienstverlener in hart en nieren fungeer je dus als visitekaartje van  onze dienst. Primair zullen je werkzaamheden bestaan uit het verhelpen van ICT-verstoringen, configureren en uitleveren van nieuwe hard- en software en bijbehorende administratieve taken vanuit de backoffice van het Servicepunt ICT. Uiteraard doe je dit niet alleen, maar werk je nauw samen met gedreven collega’s die het bieden van een uitstekende dienstverlening net zo belangrijk vinden als dat jij dat vindt.

Verder zijn jouw taken o.a.:

  • Je beantwoordt eerstelijns ICT-vragen, verstoringen en meldingen en registreert deze in ons Service Management Systeem of volgt meldingen op die aan jou worden toegewezen;
  • Je bewaakt de voortgang en doorlooptijd van de vragen en meldingen en communiceert hierover met de aanvrager;
  • Je geeft bedrijfsmiddelen uit of neemt ze in ontvangst (bijv. laptops, telefoons, headsets, kluissleutels) en houdt de administratie hiervan bij. Je ondersteunt zo nodig bij het gebruik van de bedrijfsmiddelen;
  • Je ondersteunt bij frontoffice werkzaamheden en overige technische of administratieve werkzaamheden.

Wat vragen we van je?
Enthousiast | Klantgericht | Leergierig | Oplossingsgericht | Stressbestendig | Pro-actief

  • Je hebt mbo werk/denkniveau;
  • Je beschikt over ICT-kennis;
  • Je bent representatief;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift en bent communicatief sterk;
  • Ervaring met Topdesk of een ander Service Management Systeem is een pré.
  • Denk jij in technische oplossingen, spat de gastvrijheid van je af én vind je het leuk om in een onderwijsomgeving te werken? Dan past deze functie wellicht perfect bij jou. De functie biedt jou veel zelfstandigheid en alle mogelijkheden om jezelf te ontplooien en jouw talenten volop in te zetten.

Wat kunnen wij jou bieden?
Wij helpen je bij het herkennen, ontwikkelen en benutten van je talenten en vaardigheden, zowel op vakinhoudelijk als op persoonlijk vlak. Je gaat deel uitmaken van een leuk, gedreven team. Je ontvangt een tijdelijk contract met mogelijkheid tot verlenging. De functie is ingeschaald in schaal 5 cao mbo, maximaal € 3.264,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

Verder bieden we jou:

  • een vakantiegeld uitkering van 8%;
  • een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • een pensioenregeling bij ABP;
  • de mogelijkheid tot een collectiviteitskorting op je aanvullende ziektekostenverzekering bij VGZ en Zilveren Kruis;
  • een bijdrage in jouw (aanvullende) ziektekostenverzekering, wat betekent dat we een deel van jouw ziektekostenverzekering maandelijks vergoeden;
  • een aantal collectieve verzekeringen, zoals o.a. een arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • de mogelijkheid om deel te nemen aan onze fietsregeling (fiscaal aantrekkelijk een fiets aanschaffen);
  • de mogelijkheid tot afsluiten van een aantrekkelijk sportabonnement via Bedrijfsfitness Nederland;
  • de mogelijkheid tot korting op je vakbondscontributie;
  • het onbeperkt volgen van trainingen en cursussen, zowel online als op locatie, waarbij je jezelf kunt ontwikkelen op zowel werkgebied als op persoonlijk vlak;
  • veel vakantiedagen, je bent een groot deel van de schoolvakanties vrij;
  • en nog meer prettige secundaire arbeidsvoorwaarden.

Informatie en sollicitatie
Voor verdere informatie over deze functie kun je contact opnemen met Hans Wijnen, Manager ICT & informatiemanagement, via het telefoonnummer 0492–507900. Je kunt ook een e-mail sturen met je vraag naar  vacatures@ter-aa.nl.

Direct solliciteren? Je kunt je CV en motivatiebrief insturen via Solliciteren – Sollicitatie – Werken bij Ter AA.

Het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de procedure.  
  
Aangezien wij interne loopbaanontwikkeling van belang vinden, hebben onze eigen collega’s voorrang in deze procedure.  

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?