Directiesecretaresse 0,9-1,0 FTE (tijdelijk in verband met vervanging)

Dienst Financiën en Administraties
De dienst Financiën en Administraties bestaat 19 medewerkers verdeeld over 3 teams: Financiën, Studentenadministratie en Examenadministratie. Voor de dienst zijn we op zoek naar een directiesecretaresse (tijdelijk voor 0,9-1,0 fte).

Wat houdt de functie in?
In de eerste plaats ga je tijdens de vervangingsperiode ondersteuning bieden aan de Manager Finance & Control op zowel management- als secretarieel gebied. Je taken omvatten onder andere:

  • Agendabeheer: zorgdragen voor een efficiënt en overzichtelijk agendabeheer
  • Afspraken maken: plannen en coördineren van afspraken en vergaderingen
  • Behandelen van correspondentie: verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie
  • Actielijsten en deadlines bewaken: monitoren van actielijsten en zorgen dat deadlines worden nageleefd
  • Vergaderstukken organiseren en completeren: voorbereiden en verzamelen van alle benodigde vergaderstukken
  • Attenderen op aandachtspunten: proactief wijzen op belangrijke aandachtspunten en deadlines

Wat vragen we van je?
Communicatief vaardig/ Organisatorisch sterk/Proactief/Discreet/Flexibel

Jij bent een ervaren en professionele directiesecretaresse met ervaring in een vergelijkbare rol. Je beschikt over een mbo+ werk- en denkniveau en hebt sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden. Je bent (bij voorkeur) per direct beschikbaar voor 0,9 tot 1,0 fte tot en met februari 2025. Er is kans op verlenging.

Wat kunnen we jou bieden?
Wij helpen je bij het herkennen, ontwikkelen en benutten van je talenten en vaardigheden, zowel op vakinhoudelijk als op persoonlijk vlak. Je ontvangt een tijdelijk contract met mogelijkheid tot verlenging. De functie is ingeschaald in schaal 7 cao mbo, maximaal €3.623,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband. Dit is exclusief 8% vakantiegeld.

Verder bieden we jou:

  • een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • een pensioenregeling bij ABP;
  • een NS-businesscard;
  • de mogelijkheid tot een collectiviteitskorting op je aanvullende ziektekostenverzekering bij VGZ en Zilveren Kruis;
  • een bijdrage in jouw (aanvullende) ziektekostenverzekering, wat betekent dat we een deel van jouw ziektekostenverzekering maandelijks vergoeden;
  • een aantal collectieve verzekeringen, zoals o.a. een arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • de mogelijkheid om deel te nemen aan onze fietsregeling (fiscaal aantrekkelijk een fiets aanschaffen);
  • de mogelijkheid tot afsluiten van een aantrekkelijk sportabonnement via Bedrijfsfitness Nederland;
  • de mogelijkheid tot korting op je vakbondscontributie;
  • het onbeperkt volgen van trainingen en cursussen, zowel online als op locatie, waarbij je jezelf kunt ontwikkelen op zowel werkgebied als op persoonlijk vlak;
  • veel vakantiedagen, je bent een groot deel van de schoolvakanties vrij;
  • en nog meer prettige secundaire arbeidsvoorwaarden.

Informatie en sollicitatie 
Voor inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jos van Vlierden, manager Finance & Control. Je kunt bellen op het telefoonnummer 0492-507900 of een e-mail sturen met je vraag via vacatures@ter-aa.nl.

Direct solliciteren? Je kunt je CV en motivatiebrief tot en met woensdag 13 november 2024 insturen via Solliciteren – Sollicitatie – Werken bij Ter AA.

Het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de procedure.  

Aangezien wij interne loopbaanontwikkeling van belang vinden, hebben onze eigen collega’s voorrang in deze procedure.  

 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?